P

ohditko maailmanvalloitusta, onko mielessäsi kuinka kansainvälinen markkinointi startataan? Kaipaatko vinkkejä kansainvälisessä myynnissä onnistumiseen koronan aikana? Haluaisitko kuulla, kuinka Suomen maakuvan rakentaminen tukee myös sinun organisaatiosi markkinoinnin ponnistuksia? Tai kaipaatko ylipäänsä inspiraatiota tässä haastavassa maailmantilanteessa myynnin ja markkinoinnin näkökulmiin? Tule linjoille kanssamme!

Tästä tilaisuudesta saat ammattilaisten kokemuksia markkinoinnin ja myynnin kansainvälistymisen avuksi. Oppeja voi hyvin soveltaa myös kotimaan kontekstiin, jossa jokainen meistä toimii nyt etäyhteyksin. Keskitymme erityisesti teknologian hyötyihin, ja sen tarjoamaan apuun nykytilanteessa. Tule kuulolle, kun MarkkinointiKollektiivin teematilaisuus kerää sinulle oppeja ja oivalluksia!

Maria Flemmich (Avidly) haluaa auttaa suomalaisia yrityksiä lähtemään maailmalle. Puheenvuorossaan hän muistuttaa, että myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen kansainvälisen asiakaskokemuksen johtamisessa on tärkeä osa kansainvälistymistä. Lisäksi uusille markkinoille mentäessä vahvaan insightiin ja markkinaymmärrykseen perustuvat liiketoimintapäätökset, kuten kattavat digitaaliset kyvykkyydet niin markkinoinnissa kuin myynnissä, ratkaisevat.

Etäasiakaskokemus nousuun! Kun emme voi liikkua maailmalla ja kohdata f2f, henkilökohtaisten etämyyntitapaamisten laadun tärkeys on nyt ennennäkemättömällä tasolla. Tomi Hilvo (Wulff Entre) tulee jakamaan oppejaan meeting designista ja sales experiencesta. Näissä uuden osaaminen, ja uudella tavalla hyödynnetty teknologia ovat ainakin välttämättömiä tekijöitä.Heli Jimenezin (Visit Finlandin) puheevuorossa kuulet, miten Suomen maakuvaa tällä hetkellä luodaan: mikä on sen tila ja miten Suomeen suhtaudutaan sekä markkina-alueena että maabrändinä maamme rajojen ulkopuolella. Heli avaa myös konkreettisten case-esimerkkien avulla sitä, miten Visit Finland omalla tekemisellään nostaa Suomen kansainvälistä näkyvyyttä.Juho Hiidenmaa (Bright) on luotsannut lukemattomia kansainvälisiä tapahtumia ja markkinointitilaisuuksia. Juhon kokemuksista teknologia avusteisesta kanssakäymisestä voit oppia, kuinka virtuaalistenkin kohtaamisten avulla tavoitetaan kohderyhmät ympäri maailmaa, ja luodaan merkityksellisiä ja muistiin jääviä hetkiä etänä.Lähetämme rohkaisua kansainväliseen markkinointiin ja myyntiin suorana lähetyksenä Brightin studiolta, jonne toivomme osallistujilta linjoilta paljon kommentteja ja kysymyksiä.

Tilaisuudessa ajatuksiaan ovat jakamassa:
Heli Jimenez, Visit FinlandMaria Flemmich
AvidlyTomi Hilvo, Wulff Entre
Juho Hiidenmaa, Bright

Tapahtuma on veloitukseton.
Tapahtuman mahdollistaa Bright, Visit Finland, Wulff Entre ja Avidly.

Aikataulu:
klo 9:00 Virtuaalitilaisuus alkaa
klo 11:00 Ohjelma päättyy.
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.

Julkaistu 
6.11.2020
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.