Tiistaina 2.4.2024 klo 8.30–9.00 MK Aamukahviseura:
Myrskyvaroitus: älä anna liiketoimintasi huuhtoutua haku(kone)käyttäytymisen muutoksen mukana
Vieraana Juho Kuusijärvi (Arvo Partners)
Liiketoimintasi löydettävyys määrittää menestyksesi. Hakukonekäyttäytyminen ja kohderyhmäsi hakukoneiden käyttö on murroksessa – oletko varautunut muutokseen?
Juho Kuusijärvi (Arvo Partners) on pureskellut valmiiksi muutosta, joka tulee vaikuttamaan suuresti jokaisen liiketoimintaan. Juho kutsuu Aamukahviseuran linjoille erityisesti kaikki yrittäjät, kasvumarkkinoijat, strategit ja markkinointibudjettivastuulliset – kun tiedät, millainen muutoksen myrsky on saapumassa, osaat turvata selustasi ajoissa.
Luvassa on tiivis hakukoneiden käytön historiikki, joka johdattaa aamun tärkeimpään aiheeseen: tulevaan muutokseen ja sen hallintaan. Hakukäyttäytymisen muutos on tiedon etsinnän murrosta, jossa hakutavat monipuolistuvat, ja jossa saadaan jo lähes “personal shopping assistant” -palvelua. Hakukonekäytössä liiketoimintasi ei ole enää esillä pelkästään hakukonejätin avulla!
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
📍Hakukäyttäytymisen ja hakukoneiden murros, miten markkinoijan ja liiketoiminnan tulee tähän valmistautua?
📍ChatGPT, äänihaku, TikTok… Millä kaikilla tavoilla tietoa etsitään?
📍Top 3 hakukoneet tänä päivänä ja millä tavalla ihmiset niitä käyttävät.
📍Kuinka hakukokemus on muuttumassa henkilökohtaiseksi shoppailuassistentti-palveluiksi?
Katso tallenne:
------------------
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.