Tiistaina 16.4.2024 klo 8.30–9.00 MK Aamukahviseura:
Onnistu dataohjautuvassa markkinoinnissa: konkreettisia vinkkejä menestyksen tielle
Vieraana Daniela Alén (Meltwater)
Data ei ole enää vain muotisana – se on kilpailuetusi. Tässä MK Aamukahviseurassa syvennymme datalähtöisen markkinoinnin strategioihin, kun vieraaksemme saapuu Daniela Alén (Meltwater).
Tule kuulemaan, miten voit hyödyntää saatavilla olevia datamassoja tavoilla, jotka tuottavat konkreettisia tuloksia. Daniela auttaa löytämään strategiat kuluttajatrendien tunnistamisesta aina kampanjoiden optimointiin. Lisäksi käydään läpi työkaluja, jotka auttavat markkinoinnin kehittämisessä.
Daniela esittelee Simon Kempin kanssa koostetun 2024 Global Digital Report -raportin avulla digitaalisten kanavien uusimpia trendejä. Daniela tutustuttaa uusimpiin tilastoihin ja kertoo, miten voit hyödyntää raportin dataa kehittääksesi yrityksesi digitaalisen markkinoinnin strategiaa.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
📍 Miten hyödyntää dataa strategiatyössä?
📍 Missä digitaalisissa kanavissa ihmiset nykyään viettävät aikaa? Sekä muita 2024 Global Digital Report -raportin tärkeimpiä löydöksiä.
📍 Miten sosiaalisen median kuuntelua hyödynnetään trendien havaitsemiseen käytännön esimerkkien siivittämänä?
Katso tallenne:
------------------
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.