M

arkkinointiRadio saa toistamiseen vieraakseen ajatusjohtajaksikin kruunatun Mika Hyötyläisen Nesteeltä. Tällä kertaa markkinoinnin mittaamisen puolestapuhujana ja oppien sekä virheidenkin aktiivisena jakajana tunnetun Mikan kanssa pohditaan muun muassa markkinoinnin ennustettavuutta ja kontrollia, mutta keskustelu ajautuu myös hyvin konkreettisten, arkipäiväisten aiheiden äärelle.

Mika haluaa muistuttaa, että markkinoinnilta edellytetään jatkossa parempaa ennustettavuutta. Ja toisaalta, suunnitelmiin pitää jättää tilaa muutoksille, ja olla nöyrä sen edessä, että kaikkea ei voi itse suunnitella etukäteen. Jaksossa keskustellaan myös siitä, mistä kaikesta yritysmielikuva tänä päivänä rakentuu, ja miten tulee suhtautua siihen, että markkinoijan kotrolli vähenee. Mitä vastuullisuus merkitsee Nesteelle, ja miten se näkyy tekemisessä? Jaksossa paljastuu myös, missä menee Mikan mielestä raja rohkeuden ja tyhmyyden välillä, ja mitä rohkeus oikeastaan on.

Miksi Mikan mielestä ei haittaa, että avoin oppien jakaminen ja aktiivinen keskustelu esimerkiksi LinkedInissä voi auttaa myös kilpailijoita menestymään? Mitä apuja Mikalle on antanut se, että hän on aikoinaan työskennellyt myös tuotekehityksen puolella? Ja mille asioille Mika varaa omasta kalenteristaan aikaa, ja miksi Mikalle on tärkeää jakaa oppejaan muille, mikä on Mikan missio? Paina play, näitä juttuja et kuule muualta!

Kuuntele jakso tästä alta, ja laita MarkkinointiRadio seurantaan Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa!

Julkaistu 
27.10.2020
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.