MarkkinointiRadiossa puhututtaa datan keruu ja asiakasymmärryksen kerääminen ilman omaa myyntikanavaa. Kuinka pelillistäminen voi tuoda lisäarvoa ja apua tilanteeseen?
Tästä jaksosta opit, kuinka pelimekaniikoilla kerätyllä datalla voi haastaa vanhat markkinointimallit ja parantaa tuloksia, vaikka haasteet ovatkin suuria. Suomen suurimman juoma-aiheisen kuluttajasivuston Viinimaankin takana olevan Anoran Alexandra Alhosen ja Playablen Max Söderholmin kanssa keskustellaan myös siitä, miten viesti saadaan perille kaiken kohinan keskeltä, ja kuinka pelidatan avulla voidaan parantaa markkinoinnin kustannustehokkuutta.
Alexandran ja Maxin sanoin hyviin tuloksiin pääsemiseksi ei tarvitse tehdä mitään “Amerikantemppuja” – testaaminen ja oppiminen ovat avainasemassa. Kuuntele ja ota opit talteen!
---------
Jatka MarkkinointiRadion muihin jaksoihin tästä.
MarkkinointiRadio on podcast, jossa keskustellaan markkinoinnista! Kussakin jaksossa pysähdymme mielenkiintoisten, alalla puhututtavien aiheiden äärelle vaihtuvien vieraidemme kanssa. Keskustelu soljuu ajankohtaisista ilmiöistä markkinoinnin perusasioihin. Podcastia juontavat MarkkinointiKollektiivin tuottajat.
MarkkinointiRadiota voit kuunnella Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa. Ota meidät seurantaan, niin saat uusimmat jaksot automaattisesti kuuntelulistallesi!