Kumppanipodcast: Leadfamly

“Jos ostopäätöksen tekee ihminen, sisältöjen pelillistämisestä voi olla markkinoinnissa hyötyä.”

MarkkinointiRadio saa vieraakseen Max Söderholmin Leadfamlylta. Jaksossa Maxin eteen tuodaan murrettavaksi myyttejä, joita pelillistämiseen markkinoinnissa liittyy.

Maxin kanssa pohditaan, miksi me pelaamme, ja miten tätä kaikille ihmisille luontaista toimintatapaa voidaan hyödyntää tehokkaasti markkinoinnissa, niin kuluttaja- kuin B2B-bisneksessä. Ketkä ylipäätään pelaavat, ja millaisia eri pelimekaniikkoja voidaan käyttää? Max saa murrettavakseen myytin, jonka mukaan sisältöjen pelillistäminen veisi paljon aikaa, ja on muusta markkinoinnin tekemisestä irrallista. Saamme vastauksen myös siihen, voiko asiakassitoutuneisuutta kasvattaa pelien avulla.

Max muistuttaa kuulijoita siitä, että sisältöjen pelillistämiseen pitää luoda samanlaiset tavoitteet kuin muuhunkin markkinoinnin tekemiseen!

Kuuntele jakso alta! 

Suplasta pääset kuuntelemaan jakson tästä.

Jatka MarkkinointiRadion muihin jaksoihin tästä.

MarkkinointiRadiota voit kuunnella Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa. Löydymme nyt myös Suplasta! Ota meidät seurantaan, niin saat uusimmat jaksot automaattisesti kuuntelulistallesi!

Julkaistu 
29.10.2021
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.