Tässä MarkkinointiRadion jaksossa puhutaan teknologian hyödyntämisestä markkinoinnissa! Vieraaksemme saapuvat Maija Eklöf Kalmarilta ja Lars “Lasse” Schulman Salesforcelta.
Maijan ja Lassen kanssa pohditaan, millaista muutosta ja jatkuvaa oppimista teknologialähtöinen markkinointi vaatii. Riittääkö osaaminen organisaatioissa kun puhutaan dataohjautuvuudesta, ja onko markkinointiammattilaisten keskuudessa teknologiapelkoja? Miltä näyttää teknologiavetoisen markkinoinnin tulevaisuus, ja millaiselle osaamiselle on jatkossa tarvetta?
Hyppää mukaan Maijan ja Lassen keskusteluun!
ps. tutustu myös MK Aamukahviseuraan jossa Maija ja Lasse olivat vieraana, sekä lue heidän aiheen tiimoilta kirjoittamansa blogi!
Jatka MarkkinointiRadion muihin jaksoihin tästä.