MarkkinointiRadio lähtee tässä jaksossa metsään. Matkaamme Laokseen saakka, ja keskustelemme vastuullisuudesta ja markkinoinnista - etenkin tuotekehityksen näkökulmasta. Oppaaksi tälle reissulle saamme Jaakko Kaukomiehen, joka vastaa Slow forrest coffee brändin kestävästä kehityksestä ja yritysvastuusta. Ja metsistä.
Jaksossa puhutaan siitä, miten vastuullisuus voi olla liikkeelle paneva voima ja liiketoiminnan ydinidea. Sillä ei kuitenkaan vielä myydä mitään, vaan lopputuotteen pitää myös lunastaa odotukset.
Jaakko johdattaa meidät Slow Forest Coffeen tarinaan, joka nivoutuu ihmisten, metsien ja kahvin maun ympärille. Millaisilla toimilla voidaan varmistaa, että kaikki sidosryhmät toimivat saman tavoitteen mukaisesti, vaikka aina ei voida olla läsnä fyysisesti? Miten vastuullisuudesta voidaan viestiä vakuuttavasti, erityisesti kahviteollisuuden parissa? Jaakko myös lähettää jaksossa terveisiä muille markkinoinnin ja tuotekehityksen kollegoille siitä, miten vastuullisuuden tulee olla yritysten kaikissa hankinnoissa mielessä, nyt ja erityisesti tulevaisuudesssa.
Jos kahvihammastasi alkoi kolottaa, Slow Forest Coffee tarjoaa MarkkinointiRadion kuuntelijoille -15% alennuksen kaikista tuotteista huhtikuun 2021 ajan verkkokaupassaan osoitteessa shop.slowforestcoffee.com koodilla “vastuullisuushuhtikuu”.
Maukasta kuunteluhetkeä!
Jatka MarkkinointiRadion muihin jaksoihin tästä.
MarkkinointiRadiota voit kuunnella myös Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa. Ota meidät seurantaan!