Tukitoiminnosta kasvun tekijäksi – millainen markkinointi vauhdittaa myyntiä ja rekrytointia?
Vieraana Sanna Virtanen (Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy)
Mitkä asiat voivat vaikuttaa markkinoinnin onnistumiseen? Jotta markkinoinnilla on edellytykset yrityksen kasvutavoitteiden saavuttamiseen, on hyvä pysähtyä arvioimaan se, mistä lähdetään liikkeelle. Joissain yrityksissä markkinoinnin tavoitteet ovat höttöä haavekuvaa kun taas toisilla yrityksillä on hyvin selkeä näkemys siitä, miten kasvu rakennetaan.
MK Aamukahviseurassa Sanna Virtanen (Digimarkkinointitoimisto Flumenia Oy) käy läpi miten markkinoinnista rakennetaan myynnin ja rekrytoinnin luottopakki. Kuulemme vinkkejä siihen, mihin toimivan ja tuloksellisen markkinoinnin toimintamallien rakentamisessa kannattaa kiinnittää huomio, ja mitkä ovat markkinoinnin onnistumisen edellytykset. Riittääkö se, että viimeisimpien trendien mukaiset keinot ja kanavat ovat käytössä?
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Miten rakennetaan markkinointityöhön kestäviä toimintamalleja?
- Miten rakentaa sisäiseen yhteistyöhön tapoja, joiden avulla jokainen organisaation osa tavoittelee samoja asioita?
- Mitkä ovat markkinoinnin onnistumisen edellytykset?
<< Voit katsoa tallenteen myös täältä>>
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.