Kuinka maksimoidaan ansaittu näkyvyys?

Vieraina Iina Kansonen ja Satu Hurme (MarkkinointiUutiset)

Ansaittu media korostuu markkinoinnin tavoitteissa etenkin talouden taantuman aikoina. Markkinointibudjettien säästöjä paikataan ansaitulla medianäkyvyydellä, mutta sitä on harvoin tarjolla ilman ymmärrystä siitä, miten journalistinen media toimii.

MK Aamukahviseurassa toimittajat Iina Kansonen ja Satu Hurme (MarkkinointiUutiset) kertovat miten toimittajan saa kiinnostumaan juttuvinkistä. Mitä jokaisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisen on hyvä muistaa markkinointiviestinnän ja journalismin rajapinnoista? Kuinka toimittajaa voi auttaa työssään ja parantaa täten oman juttunsa läpimenoa? Tästä Aamukahviseurasta saat itsellesi konkretiaa myös siitä, miltä markkinoinnin ala näyttää toimittajan silmin.

Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja: 

  • Kuinka parannan ansaitun median mahdollisuuksiani?
  • Mitä journalistisesta työstä tulisi jokaisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisen ymmärtää?
  • Kuinka valmistaudun asiantuntijana antamaan haastattelun?

Toivottavasti näemme sinut linjalla mukana, lämpimästi tervetuloa!

<< Voit katsoa tallenteen myös täällä >>

MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.

Julkaistu 
24.1.2023
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.