Kuinka audiostrategia tukee liiketoimintaa sekä brändityötä?
Vieraana Lauri Domnick ja Janne Turunen (Bauer Media)
Ääni tavoittaa meistä jokaisen suunnitellusti sekä suunnittelemattomasti. Markkinoinnin ammattilaisen on hyvä tiedostaa, miten ottaa äänestä tehot irti brändimarkkinoinnissa. Miksi on tärkeää, että jokaisella brändillä olisi audio-identiteetti? Kuinka audiobrändäys tukee liiketoimintaa sekä brändityötä? Mikä on äänen merkitys markkinointistrategiassa?
Lauri Domnick ja Janne Turunen (Bauer Media) käyvät läpi MK Aamukahviseurassa uunituoreen Audio Landscape -raportin löydöksiä. Samalla kuullaan mitä nyt on hyvä tietää audiobrändäyksestä sekä sen kehityssuunnista.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Mikä on äänen merkitys markkinointistrategiassa vuonna 2023?
- Miten brändi ottaa tehon irti äänestä, ja miten suunnitellaan audiostrategia?
- Kiinnostavimmat audiotrendit 2023
<< Voit katsoa tallenteen myös täältä >>
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.