Miten markkinointi, myynti ja verkkosivu saadaan toimimaan parhaiten yhdessä?
Vieraana Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies)
Kuinka varmistetaan verkkosivuille kertyvän datan aktiivinen hyödyntäminen organisaation markkinoinnin ja myynnin tueksi?
MK Aamukahviseuran vieras Mikael da Costa (Leadoo Marketing Technologies) kertoo, kuinka verkkosivuista saadaan paras teho irti sekä organisaation myynnin että markkinoinnin yhteisiä tavoitteita ajatellen. Mikä kaikki verkkosivun kävijädatasta on liiketoiminnalle erityisen tärkeää, ja miten tätä dataa kannattaa hyödyntää? Mikael jakaa konkreettisia vinkkejä datan hyödyntämiseen etenkin B2B-puolen kaupanteossa onnistumiseen pitkäksi venyvissä myyntiprosesseissa.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
- Miten verkkosivusta rakennetaan aktiivinen kauppapaikka passiivisen näyteikkunan sijaan?
- Miten myyntitiimi pidetään tietoisena heille relevanttien verkkosivustokävijöiden toimenpiteistä?
- Mikä verkkosivuston kävijädatasta on tärkeää, ja miten tämä tieto saadaan hyödynnettyä?
<< Voit katsoa tallenteen myös täältä >>
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa kaikille markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso aiempien vierailujen tallenteet ja tutustu konseptiin.