Milloin: Keskiviikkona 18.11.2020 klo 14.00-16.30
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
Nyt lisätään Lorem ipsumin tilalle vaikuttavia ja liiketoimintaa kasvattavia sisältöjä! Marraskuussa kokoonnutaan MarkkinointiKollektiivin ja Tuloksen veloituksettomaan virtuaalitilaisuuteen, jonka sisältö koostuu oivalluttavista ajatuksista sekä vaikuttavista caseista sisältöjä ajatellen!
Tuloksen puheenvuorossa kuulet mielenkiintoisen asiakascasen datalla johdetusta brändillisestä sisältömarkkinoinnista. Saat tietää, miten Hartwallilla rakennettiin sisältöjen avulla synergiaa heidän eri brändiensä välille samalla, kun luotiin ketterää testauskulttuuria sisältömarkkinoinnin tekemiseen. Kevään 2020 jääkiekon MM-kisat peruttiin, jolloin Atria päätti järjestää yhdessä MTV kanssa Unelmien MM-kisat suomalaisille kiekkofaneille.
MTV kertoo, kuinka koronan aiheuttamista muutoksista syntyi sisältömarkkinoinnin case, joka valjasti lätkäfanien tiedot ja unelmat sisällöksi uudella tavalla. Kuinka mittaat ja seuraat omia sisältöjä? Osallistaminen on sisällön konvertoinnin seuraamisen rinnalla monia puhuttava teema.
Leadfamly näyttää monelta eri toimialalta esimerkkejä siitä, miten pelillistetyt sisällöt saavat seurannan mittareita värähtämään. Vaikuttavat sisällöt voivat ottaa kotipesäkseen minkä tahansa kohtaamispisteen. Millaisia tunteita tuotteen kyljessä olevalla sisällöllä voidaan saada aikaan - entä millaista on uudistaa ulkoasultaan asiakaskunnan rakastamaa tuotetta?
Four Reasons jakaa omat oppinsa rakastetun hiustuotteensa ulkoasun suunittelusta.
Tilaisuudessa ajatuksiaan ovat jakamassa:
Timo Ronkainen ja Tommi Karvinen, Tulos
Janne Pasanen, Hartwall
Marko Multisilta, MTV
Max Söderholm, Leadfamly
Mira Suurnäkki, Four Reasons
Tapahtuma on veloitukseton. Tapahtuman mahdollistaa Tulos.
Aikataulu: klo 14:00 Virtuaalitilaisuus alkaa, klo 16:30 Ohjelma päättyy.
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.