Aihe:

Teknologia

Blogit

Markkinoinnin automaatio 2.0

Markkinoinnin automaatio herättää tunteita moneen. Usein sillä saatetaan tukahduttaa asiakas viestien paljoudella. Voisiko tehdä muutakin?
Blogit

Analogisen pelko

Printin ja digin suhteesta markkinoinnissa on puhuttu paljon. Onko printti kuollut? Lue ajatuksia tästä!
Blogit

Nujertaako liiallinen mainonnan kohdentaminen sattuman?

Miten voimme markkinoijina edelleen tehostaa kohdentamista, ja onko tässä tehostamisessa vaarana, että kohdennamme jo liikaa?
Blogit

Mitä on insight ja miksi siitä pitäisi olla kiinnostunut?

Insight on selkeä, relevantti, kiinnostava ja kaupallisesti hyödynnettävä havainto, joka tuottaa uutta ymmärrystä. Oivalla insighteista lisää tästä!
Blogit

"Iso kulttuurimuutos yrityksissä on vasta edessä ja se on välttämätön"

Mediakenttä & markkinointi ovat mielenkiintoisessa rakennemurroksessa globaalien toimijoiden ja nopeasti muuttuvan kuluttajakäyttäytymisen välissä.