MK Aamukahviseurassa vieraana Mika Tiainen(Liana), joka tuo mukaan dataa kansainvälisestä kyselystä, jolla on selvitetty jo kolmatta kertaa markkinoijien ja viestinnän ammattilaisten kokemuksia markkinoinnin automaatiosta. Kysely selvitti myös tietoa siitä, kuinka yritykset investoivat automaatioon vuonna 2023.
"Tuskin kukaan enää kyseenalaistaa tekoälyn tai koneoppimisen tarjoamia mahdollisuuksia myös digitaalisessa markkinoinnissa", kirjoittaa Juha Viherväs (Fonecta) MK Kumppaniblogissa ja avaa, miten mainonnan pelisäännöt ovat jo muuttuneet.
"AR markkinointi on yksisarvinen, johon jokaisen yrityksen tulisi jo nyt iskeä paukkuja", kirjoittaa Inca Paatela MK Kipinävuorossaan ja avaa lukijalle, miten lisättyä todellisuutta voidaan käyttää markkinoinnin tehostamisessa.
*Haku päättynyt* Hae Markkinointikollektiivin veloituksettomaan koulutukseen, jossa opit sekä teorian että käytännön tekemisen kautta, mitä hyötyä verkkosivujen interaktiivisesta sisällöstä on liiketoiminnalle. Koulutuksessa opit nostamaan verkkosivuston tuottavuutta luomalla toimivia, interaktiivisia konversiopisteitä.
"Pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta. Sen pitäisi olla jollain tapaa kaikkien markkinoijien työpöydällä.", kirjoittaa Max Söderholm (Leadfamly) MK kumppaniblogissa.
MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu Ritva Laine Perjantailta. Käsittelyssä on haasteita, joita markkinoijat arjessaan kohtaavat, ja jotka vaikuttavat välillisesti tai välittömästi niin työn tekemisen mielekkyyteen kuin työssä jaksamiseen ja työn tuloksiin.