Today, visual communication is the language of business. From sales decks and social posts to internal comms and customer touchpoints, every piece of content tells a brand story. And with 77% of business leaders recognising its impact on organisational performance, according to our latest Visual Economy report, the importance of clear, consistent, and compelling visuals has never been more evident.
Markkinointiradion vieraaksi saapuu Aino Pajukangas Viestintätoimisto Aivelasta. Ainon kanssa keskustellaan asiantuntijabrändäyksestä ja sen monenlaisista ulottuvuuksista.
Markkinointiradion vieraaksi saapuvat Lars Schulman (Salesforce) ja Johanna Widomski (Fazer). Tiivistä yhteistyötä arjessa tekevien Johannan ja Lassen kanssa keskustellaan markkinoinnin dataohjautuvuudesta sekä yhteistyökumppanien merkityksestä uusia toimintamalleja kehitettäessä.
MK Aamukahviseurassa vieraamme Fredrik Rönnlund (Leadoo Marketing Technologies) tarttuu monen markkinoijan pöydällä olevaan ongelmaan, kokonaiskuvan puuttumiseen. Keskustelu tarjoaa apuja muun muassa pirstaleina eri alustoilla olevan tiedon jalostamiseen ja omien verkkosivukävijöiden parempaan tunnistamiseen ja palveluun.
"On vuosi 2023 ja Googlen ilmoituksesta poistaa evästeet digimarkkinoinnista ja Chrome-selaimestaan on kulunut kolme vuotta. Mitä tässä ajassa ollaan saatu aikaan ja ovatko suomalaiset markkinoijat uusien kohdennuskeinojen mestareita? " kysyvät Adformin Ville Virkkunen ja Patrick Laukkonen MK Kumppaniblogissa.
Finnish Martech Landscape 2023 on nyt julkaistu! MarkkinointiKollektiivi julkaisee jo kolmatta kertaa koosteen Suomen martech-landscapesta. Kooste on tehty työkaluksi jokaiselle markkinoinnin ammattilaiselle.