Aihe:

Asiakaskokemus

Koulutukset

*Haku päättynyt*: MK Koulutus PERSONOI JA KONVERTOI - Askelmerkit paremmin tulosta tekevälle verkkosivustolle

*Haku päättynyt* Hae Markkinointikollektiivin veloituksettomaan koulutukseen, jossa opit sekä teorian että käytännön tekemisen kautta, mitä hyötyä verkkosivujen interaktiivisesta sisällöstä on liiketoiminnalle. Koulutuksessa opit nostamaan verkkosivuston tuottavuutta luomalla toimivia, interaktiivisia konversiopisteitä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Teematilaisuus 24.8.2022: STRATEGIA - asiakas strategian ytimessä

Voittava strategia rakennetaan tänä päivänä asiakkaan ympärille. Tule kuulemaan, miten strategiatyö ja strategiset valinnat tehdään asiakas- ja kuluttajaymmärryksen pohjalta.
Blogit

Nyt kun evästeet ovat poistuneet, mikä on uusi, tärkeä markkinointimetriikka?

"Mitkä ovat tulevaisuuden markkinointimetriikat?", pohtii Maria Kamlid (Amanda AI) MK kumppaniblogissa.
Blogit

Asiakas päättää missä ja milloin kanssasi asioi - Orkestrointi tasoittaa tien hänen tavoitteeseensa reaaliajassa

"Asiakas odottaa tulevansa kuunnelluksi reaaliajassa", kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miten verkkoympäristön asiakaskokemuksesta orkestroidaan reaaliaikainen.
Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemus on merkittävä kilpailuetu - kolme tasoa vuonna 2022

Samuli Hokkanen (Crasman) pohtii kumppaniblogissa verkkokaupan asiakaskokemuksen kilpailuetuja. Asiakaskokemuksen ymmärrys on yhä tärkeämpää ja erityisesti verkkokaupassa suurin yksittäinen, kilpailuetua tuova tekijä. Verkkokaupan asiakaskokemuksen purkaminen konkretiaksi auttaa hahmottamaan tärkeää asiaa. Millä tasolla teidän verkkokauppanne on ja miten asiakaskokemusta voi parantaa?