Vieraana MarkkinointiKollektiivin ura- ja rekrypalveluista vastaava Sanna-Kaisa Koivisto. Kerromme omat oppimme rekrytoinnistamme, ja jaamme samalla ja vinkit muillekin rekrytointien kehittämiseen!
Pelko somemyrskystä sen itsensä tai myräkän jälkipyykin työläyden vuoksi latistaa mainonnan helposti valjuksi pannukakuksi. Huomaamaton saa olla rauhassa. Leena Komulainen (Ivalo Creative) pohtii blogissa, kuinka lisääntyneen vihapuheen voi nähdä osoituksena markkinoinnin toimivuudesta: täyslaidallinen on tunnereaktio. Mutta mikä vaikutus tällä on organisaatioon, tekijöihin ja brändiin?
Menestyksen kaavaa ei ole löydetty kopioitavaksi, koska menestys ei ole copy pastella siirrettävissä organisaatiosta toiseen. MK:n Marica pohtii blogissaan syitä sille, miksi markkinoinnissa ei ole onnistuttu. Esille nousee halu saada asiat itselle mahdollisimman helposti, pureskelematta.
Harjoitteluita ja ilmaisia näytetöitä... luovan alan ammattilaisen ilmaistyön tekemisestä sekä teettämisestä on pesiytynyt alalle ongelma, kirjoittaa MK kumppani DigiMaMan puheenjohtaja Johanna Juntunen.
Maaliskuussa puhutaan markkinoinnin alan palkoista! MarkkinointiKollektiivi ja DigiMaMa haluavat tässä tilaisuudessa kannustaa alalla toimivia avoimuuteen ja oman osaamisen oikeaan arvottamiseen.