Aihe:

Mittaaminen ja tavoitteet

Blogit

Markkinoinnin tehtävä on toteuttaa yrityksen strategiaa markkinoinnin keinoin. Mikä tavoite kulloinkin on, riippuu yrityksen tilanteesta

Huono asiakasrekisteri vaikuttaa suoraan liiketoimintaasi. GDPR on pakottanut monia meitä laittamaan data-asiat kuntoon, lue lisää ajatuksia tästä!
Blogit

Kyllä, tahdon vastaanottaa sisältöäsi - 3 vinkkiä inbound-markkinoinnin toteutukseen

Miksi suostumukseen perustuvaa sisältömarkkinointia ei edelleenkään, noin 20 vuotta kirjan kirjoittamisen jälkeen, osata täysin hyödyntää?
Blogit

Kuinka hyvin tunnet verkkokävijäsi?

Web-analytiikka tarjoaa niukasti ymmärrystä siitä, keitä verkkokävijäsi ovat, mitä he tahtovat, tai millaisia asenteita heillä on.
Video

GDPR ❤️ Markkinointi - Tapahtuman videot

GDPR puhututtaa markkinoinnin alan ammattilaisten keskuudessa. Kurkkaa tästä vuonna 2018 julkaistu tietopaketti aiheesta!
Blogit

Viisi askelta kohti markkinoinnin mittaamista - tänään, nyt ja heti

Mitä markkinoinnin mittaaminen todellisuudessa vaatii? Millaisilla toimenpiteillä markkinointi-investointien tuottavuutta parannetaan?
Video

Videokooste: Markkinoinnin ROI - Miten markkinoinnin tehoa mitataan?

Miten markkinoinnin tehoa mitataan? Yksi kuumimmista puheenaiheista MarkkinointiKollektiivin keskusteluissa on ollut markkinoinnin tuloksellisuuden (aka markkinoinnin ROI, ROMI) mittaaminen.
Blogit

Teemmekö parempaa markkinointia, jos emme siiloudu?

Suomalaisyritysten markkinointibudjetit ovat liian alhaiset, markkinointia tehdään väärään aikaan tai digivimmassa unohtuu asiakas.
Blogit

Teemme parempaa markkinointia, jos emme siiloudu - Viestintä vs. Markkinointi

Viestintä on yläkäsite, jonka alle markkinointi, journalismi ja yritysviestintä lukeutuvat. Väitän että markkinoinnin laatu ja vaikuttavuus paranevat...