Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa haetaan vauhtia vaikuttavaan markkinointiin! Puheenvuoroissa avataan oppeja liiketoimintaa vauhdittaneista markkinointiteoista ja markkinoinnin ammattilaisista niiden takana.
Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Oatlyn Luovan johtajan ulostulosta "En voisi ikinä olla CMO", etätyö vs läsnätyö markkinoinnin alalla sekä mitä järkeä on tekoälyvaikuttajissa.
Älä tee mainontaa ja markkinointia muille markkinoijille vaan niille sun asiakkaille, sun kohderyhmälle – sillä ei ole väliä, voittaako materiaalilla palkintoja, jos se kolahtaa oikeaan kohderyhmään!
Tämä Aamukahviseura tarjoaa apua sekä neurokirjolaiselle itselleen että hänen esihenkilöilleen ja kollegoilleen. Neurokirjon huomiointi työpaikoilla lisää kaikkien työhyvinvointia.
Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Yhdysvaltojen ja Kiinan välisestä "taistelusta" ja miten se näkyy markkinoijan pöydällä esimerkiksi Instagramin ja Tiktokin välisenä taisteluna, voiko yrityskulttuurista rakentaa kilpailuetua sekä mitä MMM eli marketing mix modeling on ja mitä Googlen Meridian-lanseeraus tällä saralla tarkoittaa.
Today, the synergy between sales, marketing, and customer service is increasingly vital. The B2B buying journey has evolved, becoming more complex and digitally driven. To thrive in this dynamic environment, the B2B commercial function must undergo a strategic evolution to better serve customers and meet business objectives.
Tässä Aamukahviseuran ekstra-spesiaalissa lähetyksessä kuulemme MarkkinointiKollektiivin tuotannon kokemuksia ja oppeja jokaviikkoisen livelähetyksen järjestämisestä, konseptoinnista ja kehittämisestä.