Aihe:

Tulevaisuus

Blogit

Markkinointi ei ole enää markkinointia

"Itse hyppäsin keväällä liiketoiminnan johdosta takaisin markkinointiin ja riippuen siitä keiden kanssa puhun, koen, että markkinointi ihan jo sanana on kokenut inflaation. Muutamassa vastaan tulleessa tilanteessa olen purrut hampaita yhteen ja kokenut parhaaksi olla hiljaa, kuin ruveta avaamaan markkinoinnin roolia kokonaisuudessa. Jos vastapuoli myy minulle ruutuvihkoja on siitä pitkä matka keskusteluun markkinoinnin roolista liiketoiminnan arvon kasvattajana." kirjoittaa Tiina Karppinen MK Kipinävuorossa.
Podcast

MarkkinointiRadio 67: Aino Pajukangas: Markkinointistrategian merkitys: "Ymmärrä ja tuo esiin ydinviestisi!"

Markkinointiradion aiheena on markkinoinnin strateginen suunnittelu PK yrityksissä, kun vieraaksemme saapuu Aino Pajunkangas, pitkän linjan viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija viestintätoimisto Aivelasta. Ainon kanssa aihetta käydään läpi PK-yrityksille toteutetun tutkimuksen tulosten kautta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 10.03.2022 MU & MK tilaisuuteen: Miten nyt toimia markkinoinnissa?

Maailma ympärillämme muuttuu nyt nopeammin kuin koskaan. Monia mietityttää, mitä markkinoinnissa kriisin aikana uskaltaa, voi, pystyy ja kannattaa sanoa. Älä jää pohdintojen kanssa yksin, vaan tule mukaan torstaina 10.3. klo 12:00 alkavaan lounastilaisuuteen, jossa analysoimme tilannetta yhdessä markkinoinnin kollegoiden kesken.
Podcast

MarkkinointiRadio 61: Tuula Sirén ja Marko Hovinmäki: Miltä näyttää myynnin ja markkinoinnin työelämä vuonna 2021?

MarkkinointiRadiossa puhutaan markkinoinnin ja myynnin alan ammattilaisten työelämästä yhdessä Tuula Sirenin ja Marko Hovinmäen kanssa. Käsittelyssä on MMA:n uunituoreen Myynti ja Markkinointi Barometrin 2021 tulokset.
Podcast

MarkkinointiRadio 60: Teemu Suominen ja Saara Pietilä: Arvoa asiakasdatasta!

MarkkinointiRadiossa pureudutaan asiakasdatan äärelle, kun vieraiksi saapuvat Saara Pietilä ja Teemu Suominen Postilta.
Podcast

MR x Lyyti: Tuottavan tapahtuman kaava - podcastsarjassa puhutaan monipuolisesti tapahtumista!

Tuottavan tapahtuman kaava on podcast- sarja, jossa puhutaan monipuolisesti tapahtumista. Jaksoissa pureudutaan alan asiantuntijoiden kanssa tapahtumien arvontuotantoon niin osallistujien, sisällön kuin liiketoiminnan kasvattamisen näkökulmasta. Podcastsarja on MarkkinointiRadion ja merkityksellisiä kohtaamisia mahdollistavan Lyytin yhteistyö!