Aihe:

MoT

Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #6: Zalando & viherpesu - Lidlin etuohjelma - Luovuus, tiimit ja roolit

Zalandon saamasta viherpesuun liittyvästä EU-komission päätös, Lidlin etuohjelma sekä luovan tiimin toiminta ja roolitus.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #5: Superbowl, Konecranes & brändiuudistus, markkinointi- & myyntikoulutus

Uusimmassa jaksossa keskustellaan Superbowl-mainoksista, Konrecranesin brändiuudistuksesta sekä myynnin ja markkinoinnin kouluttautumisesta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #4: Iittala, vaikuttajat Lapissa sekä mediamainonnan määrä

Mikä on tärkeää? -podissa tällä kertaa case Iittala, vaikuttajat Lapissa sekä mediamainonnan määrä.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #3: Somen tekijänoikeudet, Briif, äänimainonta ja alan hyvinvointitutkimus

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa jutellaan somen tekijänoikeusasioista, äänisisältöjen kulutuksesta sekä paneudutaan markkinointialan hyvinvointiin. Juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #2: Tiktok, mahdollisuusmarkkinointi, kaupallistaminen ja VR

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa jutellaan Tiktokista, "mahdollisuusmarkkinoinnista", innovaatioiden kaupallistamisesta ja VR:stä. Tämän viikon jaksossa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina digimarkkinointitoimisto Grapevinen Johanna Lehtonen sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #1: Perusteoriat uusiksi, oraakkelien ennustuksia ja tekoälyä

Mikä on tärkeää? -podcastin ensimmäisessä jaksossa kyseenalaistetaan markkinoinnin perusteorioihin kuuluvaa STP-teoriaa, käydään läpi kansainvälisten “markkinointioraakkelien” ennustuksia vuodelle 2024 sekä jutellaan mistäpä muusta kuin tekoälystä. Tämän viikon jaksossa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.