Aihe:

Brändi

Podcast

MarkkinointiRadio 73: Johanna Widomski ja Lars Schulman: Kokeilusta datalla ohjattuun prosessiin markkinoinnissa

Markkinointiradion vieraaksi saapuvat Lars Schulman (Salesforce) ja Johanna Widomski (Fazer). Tiivistä yhteistyötä arjessa tekevien Johannan ja Lassen kanssa keskustellaan markkinoinnin dataohjautuvuudesta sekä yhteistyökumppanien merkityksestä uusia toimintamalleja kehitettäessä.
Tapahtumat

See the recording of the event: Digitalizing B2B Brands and Improving the Brand Experience 31.10.2023

Digitalizing B2B Brands and Improving the Brand Experience – Brand Experience event for marketers working in B2B and/or international markets. B2B sales and marketing landscapes are undergoing a transformative shift. Instead of using old-fashioned methods and conventional processes, more and more B2B transactions are happening online. This shift to online business presents a great challenge for business models and commercial practices.
Uutiset

Aamu Säätiön "Poista tämä mainos" on MarkkinointiKollektiivin yhteisön mielestä Vuoden Paras markkinointiteko

Osana MarkkinointiKollektiivin Onnistunutta markkinointia- tilaisuutta (7.6.2023) jaettiin jo kuudennen kerran kollegiaalinen MK Vuoden Paras -tunnustus. Vuoden Paras-shortlistalla kisasi neljä huomiota herättänyttä markkinointitekoa, joista MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet äänestivät voittajaksi monia koskettaneen Aamu Säätiön "Poista tämä mainos"-markkinointiteon.
Blogit

Minä brändin rakentajana – olenko hidaste vai veturi?

"Onko markkinoinnin substanssiosaamisesi ajanmukaista? Kumpaan kastiin kuulut – oletko menestyksen hidaste vai veturi?" kirjoittaa Anne Otava-Mikkonen (Rastor-instituutti) ja jakaa täsmävinkit oman osaamiskartan rakentamiseen.
Blogit

Markkinoija, näillä neljällä mittarilla perustelet johdolle investointejasi brändimainontaan

"Kansainväliset tutkimukset osoittavat mainonnan olevan investointi, jolla luodaan kestävää kasvua. Me markkinoijat emme kuitenkaan aina pysty perustelemaan tarvittavia investointeja niin sanottuun kulmahuoneeseen saakka, mikä voi aiheuttaa kuilua markkinoinnin ja liiketoiminnan johdon välillä", kirjoittaa Nina Eriksson (MTV) ja listaa brändimainonnan tehokkuuden mittarit.
Blogit

Miten brändien tulee kehittyä jatkuvasti muuttuvassa maailmassa?

"Tehokkaimmillaan kohtaamispisteet ovat silloin, kun yritys pääsee sitouttamaan kohtaamispisteissä asiakkaan tunnetasolla", kirjoittaa Siiri Akrenius (Markkinointitoimisto WDS) ja kertoo, mitä ainakin brändien tulisi muistaa tarkistaa säännöllisin väliajoin.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: 19.4.2023 MK Teematilaisuus Brändin kohtaamispisteet

Brändin kohtaamispisteet-tilaisuudessa selvitetään, miten markkinoija voi auttaa brändiä kasvamaan muuttuvan maailman mukana - ja millaista osaamista se vaatii.