Kipinävuoro on sinulle mahdollisuus jakaa ajatuksiasi!
Kipinävuoro on MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenten yhteinen ajatustenjakoalusta: haluamme nostaa esille erilaisia näkemyksiä ja havaintoja markkinoinnista. Annetaan tiedon liikkua ja jaetaan inspiraatiota toinen toisillemme!
Kirjoita ajatuksesi ja jaa ne muille MK Kipinävuoro-blogissa! Toivotamme blogiin tervetulleeksi kaikki kirjoitukset, jotka noudattavat MarkkinointiKollektiivin yhteisön sääntöjä. Jaathan ajatuksesi ja näkemyksesi toisia kunnioittaen. Kipinävuoro ei ole paikka myynnille.
Ohjeita Kipinävuoron kirjoittajalle:
- Kirjoituksesi saa kuvastaa sinua ja olla persoonallinen.
- Minimi- tai määrämittaa tekstille ei ole: mikä palvelee ajatustasi ja mitä uskot lukijan jaksavan lukea toimii ohjeena.
- Älä myy. Kipinävuoro on MarkkinointiKollektiivin jäsenen henkilökohtainen kirjoitus, ei työpaikan tai firman puffi.
- Omaa julkaistua tekstiä kannattaa rohkeasti jakaa esimerkiksi MK Facebook-ryhmään ja omiin some-kanaviin.
Julkaisua varten tarvitsemme:
- Tekstisi (mieluiten jaettu tiedostolinkki esim. Google Docs), kuvasi ja halutessasi LinkedIn-profiilisi linkin
- Parin lauseen kirjoittaja esittelyn (esimerkiksi: Kirjoittaja on toiminut x vuotta markkinoinnin alalla ja innostuu aiheista y sekä z. Hän toivoo alalla tapahtuvan seuraavina vuosina xx, josta hän sparrailee mielellään.)
- Lopussa / kirjoittajan esittelyssä on ehdottomasti ok mainita, jos etsii uutta uraa!
Käy rohkeasti lisäämässä oma tekstisi, kuvasi ja halutessasi LinkedIn-profiilisi linkin takana olevalle Lyyti-lomakkeelle. Julkaisemme Kipinävuorosi muutaman viikon sisällä (psl lomakaudet).
Lisää
Blogit
-kategoriasta
Katso kaikki
Miksi mainoshukasta ei keskustella Suomessa?
2
min lukuaika
Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.