Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kurkistetaan markkinoinnin tulevaisuuteen teknologian ja tasa-arvon näkökulmista. Selvitetään yhdessä, miten uudet teknologiat, metaversumi ja tekoäly näkyvät markkinoijan työpöydällä. Entä pysyykö alan palkkakehitys mukana työnkuvan jatkuvassa murroksessa?
Kutsumme sinut tapaamaan kollegoita Markkinoinnin tulevaisuus -teeman äärelle Jyväskylään! Haluamme mahdollistaa aikaa aidoille kohtaamisille ja keskusteluille: asiasisällön jälkeen on varattu aikaa minglaamiselle pikkupurtavan äärellä.
Tilaisuudesta ei tule streamia tai tallennetta: olemme yhdessä paikalla kokemassa jotain vain tässä hetkessä. Kutsu myös kollegasi mukaan ja tulkaa inspiroitumaan yhdessä.
__________________________________________________________________
Tilaisuuden puheenvuorot:
Tekoälyä sisällöntuotantoon
Tekoäly tuo monia mahdollisuuksia markkinointiin, ja herättää paljon keskustelua tällä hetkellä. Tiedätkö, miten tekoälyä voidaan hyödyntää sisällöntuotannossa? Mihin sisältöihin tekoäly tarjoaa tehokkaan ratkaisun, ja mitkä tehtävät vaativat edelleen ihmisen kosketusta? Joonas Nieminen (Joonasnieminen.fi) tarttuu ajankohtaiseen aiheeseen ja antaa näkemyksensä siitä, miltä AI:n ja sisällöntuotannon tulevaisuus näyttää markkinoijan arjessa nyt ja tulevaisuudessa.
Metaversumin vaikutus asiakaskokemukseen
Kuinka metaversumi voi muuttaa tulevaisuuden asiakaskokemusta? Joel Mero (Jyväskylän Yliopiston kauppakorkeakoulu) kertoo miksi ja miten yritysten kannattaisi valmistautua metaversumiin. Työkseen digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän tutkimusryhmää johtava Mero haastaa ajattelemaan miltä asiakaskokemus näyttää ja tuntuu virtuaalimaailmojen verkostossa?
Bonareita markkinoijalle!
Mistä markkinoijan palkka koostuu nyt ja tulevaisuudessa? Taija Numminen ja Samuli Myllyharju (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA) avaavat vastavalmistuneen myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten palkkatutkimuksen tuloksia. Tulisiko markkinoijien kannustimiin kiinnittää huomiota myynnin ja markkinoinnin saumattoman yhteistyön takaamiseksi? Mitä tulisi ottaa huomioon, kun sovitaan markkinoinnin bonus- tai tulospalkkiomallista?
Paneelikeskustelu: Markkinoinnin tulevaisuus
Paneelikeskustelussa pureudutaan osallistujien ennakkokysymyksiin markkinoinnin tulevaisuuden näkymistä. Vaikuta paneelikeskustelun sisältöön ja jätä kysymys tai teematoive ilmoittautumisen yhteydessä.
Haluaisitko ottaa osaa paneeliin? Ilmoita kiinnostuksestasi ilmoittautumisen yhteydessä, valitsemme paneeliin mukaan muutaman kiinnostuneen osallistujan ja olemme heihin yhteydessä ennen tilaisuutta.
__________________________________________________________________
Ajatuksiaan jakamassa:
- Joonas Nieminen
- Taija Numminen
- Samuli Myllyharju
- Joel Mero
Iltapäivän aikataulu:
- Klo 14:00 Tilaisuuden avaus
- Puheenvuorot ja keskustelua
- Verkostoitumista ja pientä purtavaa
- Klo 17:00 Tilaisuus päättyy
Jatkoilla syntymäpäivätarjoilut 30-vuotiaan OSG:n kunniaksi.
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta. Tilaisuus on osallistujille kaikille avoin ja veloitukseton.
__________________________________________________________________
Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat: Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA, OSG, Jyväskylän Yliopiston kauppakorkeakoulu, Finnkino, Vitamin Well