Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa selvitetään miten markkinoija voi auttaa brändiä kasvamaan muuttuvan maailman mukana - ja millaista osaamista se vaatii. Mitä brändin määrittelyssä tulee ottaa huomioon, jotta brändi voi aidosti olla rohkea ja reagoiva? Miksi on tärkeää, että brändi vaikuttaa kohderyhmänsä keskusteluissa? Mitä uusin tutkimustieto kertoo brändin merkityksestä yrityksen liiketoiminnalle ja kasvulle?
Tarjolla oppeja ja ajatuksia rohkeuteen brändin kohtaamispisteiden rakentamisessa!
Voit katsoa tallenteen myös täältä!
Tilaisuuden puheenvuorot:
Yritysten ja brändien rohkeus
Mitä tarkoitetaan brändin rohkeudella ja miksi brändityö on jokaiselle organisaatiolle tärkeää? Eero Anhava ja Riitta Pollari (Era Content) kertovat, millaisia asioita brändin määrittelyssä tulee ottaa huomioon, jotta brändi voi aidosti olla rohkea ja reagoiva. Miksi brändin on tärkeä herättää kysymyksiä ja olla hereillä kohderyhmänsä keskusteluissa?
Brändien kohtaamispisteet ja niiden tulevaisuus
Miltä brändien tulevaisuuden kohtaamispisteet näyttävät? Mitä kohtaamispisteet tosiasiassa tarkoittavat? Miten tärkeitä kohtaamispisteet ovat brändityössä? Siiri Akrenius (Markkinointitoimisto WDS) jakaa havaintojaan brändin kohtaamispisteiden kehityksestä ja nopeasta muutosvauhdista.
Näin brändi vaikuttaa liiketoimintaan ja kasvuun
Miksi vahvasta brändistä kannattaa pitää huolta niin hyvinä kuin haastavinakin aikoina? Nina Eriksson (MTV) esimerkittää kansainvälisten ja kotimaisten tutkimusten pohjalta, mikä on brändin merkitys yrityksen liiketoiminnalle ja kasvulle. Miten brändi vaikuttaa liiketoiminnan kehitykseen? Mitä brändin hakuosuudet voivat kertoa brändin markkinaosuuden kehityksestä tulevaisuudessa?
Brändin rakentaminen on ammattilaisen hommaa - onko minusta siihen?
Mistä koostuu brändin rakentajan arki, ja miksi markkinoinnin ammattilaisen tulisi pitää hyvää huolta omasta osaamisestaan? Mervi Karvo (Rastor-instituutti) tietää, millaista osaamista nykypäivän brändityössä tarvitaan. Mitä oikeastaan ollaan rakentamassa, kun rakennetaan brändiä?
Voit myös syventyä tilaisuuden teemaan puhujien blogeissa:
Siiri Akrenius (Markkinointitoimisto WDS): Miten brändien tulee kehittyä jatkuvasti muuttuvassa maailmassa?
Nina Eriksson (MTV): Markkinoija, näillä neljällä mittarilla perustelet johdolle investointejasi brändimainontaan
Anne Otava-Mikkonen (Rastor-instituutti): Minä brändin rakentajana - olenko hidaste vai veturi?
Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Era Content, Markkinointitoimisto WDS, MTV ja Rastor-instituutti.
Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.