Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa keskitytään digitaaliseen asiakaspolkuun. Selvitetään yhdessä, miten nostetaan verkkokaupan asiakaskokemus seuraavalle tasolle ja pidetään huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla. Saat oman työsi tueksi monipuolisia käytännön esimerkkejä digitaalisen asiakaspolun parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.
Voit katsoa tallenteen myös täältä!
Tilaisuuden puheenvuorot:
Miten tehdä hakukoneoptimointia REACH-vaiheessa?
Kuinka asiakas onnistutaan tavoittamaan jo ennen kuin hän ymmärtää tarvitsevansa tarjottua tuotetta tai palvelua? Oskari Ilomäki (Digizer) kertoo esimerkein, miten asiakas tavoitetaan reach-vaiheessa hakukoneoptimoinnin keinoin, ja kuinka varmistetaan, että hakukoneoptimoinnin toimet purevat act-vaiheessa parhaalla mahdollisella tavalla.
Asiakaskokemus menestyvän verkkokaupan kivijalkana
Mistä kaikesta yksilön asiakaskokemus verkkokaupassa muodostuu? Samuli Hokkanen (Crasman) avaa puheenvuorossaan verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomiaa, ja kertoo, millaisilla työvälineillä asiakaskokemusta voidaan kehittää. Samuli antaa myös katsauksen verkkokaupan asiakaskokemuksen tulevaisuuteen.
Ajaako digitaalinen asiakaskokemuksenne asiakkaan pois?
Digitaaliset asiakaskohtaamiset epäonnistuvat vuotaessaan vääränlaisia yhteydenottoja henkilöpalvelun piiriin. Matti Pylväs (Edita Prima) kertoo, millä epäonnistunut digiasiointikokemus korjataan, miten asiakkaan perässä juoksemisesta päästään asiakkaan ilahduttamiseen ja kuinka data- ja järjestelmälähtöinen asiointikokemuksen kehitystyö käännetään liiketoiminta- ja asiakaslähtöiseen suuntaan.
Voit myös syventyä tilaisuuden teemaan puhujien blogeissa:
Samuli Hokkanen (Crasman): Verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomia
Oskari Ilomäki (Digizer): Miten tehdähakukoneoptimointia silloin, kun asiakkaat eivät ole vielä ostohousut jalassa?
Matti Pylväs (Edita Prima): Panosta asiakkaan historiadatan sijaan hänen nykyhetkeensä - olet asiakkaallesi aidosti tärkeä
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.
Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Crasman, Digizer ja Edita Prima.
Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.