Aihe:

Kohdentaminen

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 13.2.2024: Asiakasdatan fiksu pöyhintä pelasti väärän kohderyhmän tavoittelulta – Case vähänkäytetty.fi, Vieraana Aleksi Montonen (Custobar) ja Ossi Salo (Vähänkäytetty.fi)

Tämä Aamukahviseura tarjoilee herkullisen case-esimerkin, kun vieraiksi saapuvat Aleksi Montonen (Custobar) ja Ossi Salo (vähänkäytetty.fi) kertovat, miten vähänkäytetty.fi paransi asiakasymmärrystään verkkokaupasta asiakasdata-alustaan kertyneellä tiedolla ja asiakastutkimusdatalla. Asiakasymmärrys segmenteittäin muutti konkreettisesti markkinointitekemistä ja sitä kautta kasvatti liikevaihtoa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 31.10.2023: Tulevaisuuden liidigenerointi – miten evästeiden ja kohdentamisen muutokset vaikuttavat markkinoijan arkeen?

Viime vuosina olemme nähneet valtavia muutoksia tietosuojasäännöksissä, evästeiden käytössä ja asiakkaiden käyttäytymisessä. Kun tähän lisää vielä alustojen muuttuvat targetointimahdollisuudet, myös yritysten on laitettava muutoshousut jalkaan pysyäkseen asiakkaidensa perässä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 22.8.2023: Sukupolvi Z – millainen se on oikeasti?

Aamukahviseurassa tietoa markkinoijalle sukupolvi-Z:sta. Kun puhutaan sukupolvi Z:sta, puhutaan 740 000 suomalaisesta tulevaisuuden päättäjästä, joiden kulutuskäyttäytymistä ja arvo- sekä asennemaailmaa käydään läpi tutkimustulosten kautta. Mitä markkinoijan on hyvä tietää tästä nuoresta ikäryhmästä? Millainen on heidän asenne- ja arvomaailmansa? Millaisia segmenttejä ryhmän sisältä löytyy? 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 15.8.2023: Miksi osoitteetonta suoramainontaa ei tule unohtaa?

MK Aamukahviseurassa aiheena osoitteeton suoramainonta. Vieraina Teemu Kivijärvi (Järvenpään Lähiapteekki) ja Saara Pietilä (Posti).
Blogit

Evästekeskustelu käy kuumana, mutta markkinoijat eivät reagoi. Mistä kiikastaa?

"On vuosi 2023 ja Googlen ilmoituksesta poistaa evästeet digimarkkinoinnista ja Chrome-selaimestaan on kulunut kolme vuotta. Mitä tässä ajassa ollaan saatu aikaan ja ovatko suomalaiset markkinoijat uusien kohdennuskeinojen mestareita? " kysyvät Adformin Ville Virkkunen ja Patrick Laukkonen MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Markkinoinnin ammattilainen, huomioi nämä kolme tärkeintä asiaa 2023

"Markkinoijan iloksi, mutta myös päänvaivaksi innovaatioiden määrä erityisesti digitaalisessa maailmassa on ehtymätön", kirjoittaa Pami Bergman (Kantar) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, kuinka kasvattaa datainvestointien hyötysuhdetta.